17. kesäkuuta 2010

Peppuseksistä

Me harrastamme mieheni kanssa peppuseksiä, ja nykyään hyvin säännöllisesti. Mieheni ollessa lomilla saatamme harrastaa enemmän yhdyntää peppuun kuin vaginaan. Vielä vuosi sitten en olisi missään tapauksessa kuvitellutkaan harrastavani sellaista. Olin itse asiassa näitä ihmisiä, jotka kauhistelivat koko peppuseksi-ajatusta. Suurin osa kuulemistani kokemuksistakin olivat olleet negatiivisia. Miehenikään ei ollut erityisen innostunut ajatuksesta (tai sitten hän vain sanoi niin minun mieliksi). Kuinka sitten edes kokeilimme sitä, saatika rupesimme harrastamaan sitä säännöllisesti?

Koko idea peppuseksin kokeilemisesta lähti itseasiassa minusta. Olin vannonut, etten koskaan antaisi kenenkään panna minua perseeseen, mutta tässä sitä ollaan. Olin hiljattain kiinnostunut ajatuksesta kokeilla peppuseksiä. Mieheni oli suhteemme alkoajoista saakka harrastanut peppuuni sormettamista. Peppuun sormettaminen kuitenkin lisääntyi yhdessä vaiheessa, ja huomasin nauttivani siitä yllättävän paljon. Sitten rupesinkin pohtimaan, voisiko myös penis tuntua hyvältä pepussa. Keskusteltuani peppuseksistä erään ystäväni kanssa sain varmuutta ehdottaa sitä miehelleni. Lopulta, kun otin asian puheeksi, mieheni kertoi, että hänkin oli ajatellut asiaa jonkin verran.

Ensimmäinen yritys meinasi kuitenkin jäädä viimeiseksi. Olimme aivan liian hätäisiä. Mieheni antoi minulle suuseksiä ja sormetti minua peppuun. Ehdotin, että jos nyt kokeiltaisiin peppuseksiä. Kävin vatsalleni sängylle ja mieheni laittoi lukkaria peppuuni ja hänen penikseensä. Emme siis käytännössä olleet tehneet minkäänlaisia "esivalmisteluja" ennen kuin rupesimme hommiin. Mieheni työnsi penistä varovasti peppuuni. Olimme molemmat hyvin kokemattomia peppuseksissä, eikä meillä ollut juurikaan teoriatietoakaan asiasta. Kävi tietenkin niin, että mieheni penis vahingossa luiskahti suoraan sisälle. Sulkijalihakset tekivät tehtävänsä, ja tunne oli aivan kamala. Minua ei sattunut, mutta se, että sulkijalihakset supistuivat niin voimakkaasti, oli jotain todella vastenmielisen tuntuista. Lopetimme homman hyvin lyhyeen.

Minulle meinasi jäädä traumoja koko jutusta, ja olin melkein jo päättänyt, etten enää ikinä tekisi sitä. Mieheni yritti kuitenkin vihjailla, että hän haluasi kokeilla vielä uudestaan. Itsekin mietin, että olisi tyhmää jättää juttu nyt kesken, kun sen jo oli aloittanut. Olimme ensimmäisen kokeilun myötä hankkineet vähän teoriatietoa liittyen peppuseksiin, ja olo tuntui sen myötä varmemmalta.

Sitten yksi päivä mieheni antoi minulle suuseksiä. Niin kuin normaalisti, hän sormetti minua samalla peppuun. Tällä kertaa olo tuntui erityisen rentoutuneelta. Mieheni lisäsi sormien määrää pepussani, kunnes lopulta ehdotin, että hän voisi laittaa kanin minun peppuun. Varovasti liukkarin kera hän työnsi vibraattoria peppuuni. Olimme viisastuneita huonosta kokeilustamme, ja tällä kertaa tiesin, että kannattaa hieman pinnistää sulkijalihaksia (vähän kuin vessassa ollessa pinnistät ulospäin). Sillä tavalla lihakset eivät ala supistelemaan ja ne rentoutuvat nopeammin. Mieheni saikin pupun kokonaan sisälleni. Ehdotin, että hän voisi kokeilla seuraavaksi penistä. Olin selälläni sängllä jalat vatsani päällä ja laitoin tyynyn lantioni alle. Mieheni laittoi liukkaria peppuuni ja hänen penikseensä. Hitaasti hän työnsi penistä sisääni. Otin itse peniksen varresta kiinni, jotta voisin kontrolloida työntöä. Samaan aikaan pinnistin sulkijalihaksia. Penis menikin hyvin kivuttomasti sisälleni ja sulkijalihakset rentoutuivat melkein heti. Hitain liikkein hän aloitti panemisen peppuuni. Otin kanin itselleni käyttöön ja stimuloin sillä samalla klitoristani. Sillä hetkellä huomasin vain yhden asian: se tuntui hyvältä! Kun aktia oli kestänyt riittävästi, hoitelin mieheni loppuun runkkaamalla.

Tämän toisen, ja ensimmäisen hyvän, kokemuksen jälkeen kesti hetken, ennen kuin harrastimme peppuseksiä uudestaa. Silloin harrastimmekin sitä yksien lomien aikana kaksi kertaa. Sinä viikonloppuna sain myös ensimmäisen orgasmin peppuseksissä. Olin hyvin hämmentynyt siitä, sillä en lähes koskaan saa vaginaorgasmia, mutta peppuseksissä sain noin vain! Nykyään harrastamme peppuseksiä todella säännöllisesti ja nautin siitä suunnattoman paljon! Nyt olen jo niin harjaantunutkin siinä, ettemme tarvitse melkein minkäänlaisia esivalmisteluja. Enää en voisi kuvitellakaan olla harrastamatta peppuseksiä!

7 kommenttia:

  1. On hyvä, että joku kirjoittaa hyvistäkin kokemuksistaan! Usein näkee vain juttuja, että yhyy sattuu ja on muutenkin ällöttävää.

    Itse olen ollut aina melko avoin peppujutuille ja nautin niistä myös todella paljon. :)
    Hämmentävää oli muuten minullekin aikoinaan se, että olen saanut pelkällä värisevällä pepputapilla aikaan orgasmin - ja tämä tapahtui ennen kuin olin oppinut saamaan emätinorgasmeja. :p
    Me ei kyllä kovin usein anaaliyhdyntää harrastella (vaikka se kovin nautinnollista onkin!), mutta tapeilla ja muilla tulee jonkin verran leikittyä.

    VastaaPoista
  2. Olemme mieheni kanssa miettineet, että pitäisikö hankkia anaalitaapi, koska tavallinen vibraattori ei ole niin käytännöllinen noissa jutuissa.

    Itse olen kuullut paljon juttua siitä, että peppuseksissä orgasmeja saa hyvin herkästi, enkä uskonut sitä ennen kuin itse koin sen. En vieläkään oikein ymmärrä, mistä se johtuu (vaikka mukavaahan se on!).

    VastaaPoista
  3. Jos hankitte, niin itse suosittelen esim. Fanny Hills Anal Pleasure -tappia! Se on pumpattava tappi, jossa on myös vibra. Itse olen juuri sillä peppuorgasmeja onnistut saamaan. :)

    VastaaPoista
  4. Täytyykin tutustua kyseiseen tuotteeseen! Meille anaalitapit ovat aika uusi juttu, joten kaikki vinkit ovat hyvästä!

    VastaaPoista
  5. Peppuun vaan! Kreivittäreni ei osaa ajatellakaan seksiä ilman anaaliyhdyntää, se on kaiken huippu!

    VastaaPoista
  6. Suosittelen tosiaan peppuseksiin tarkoitettuja leluja. Noiden vibraattorien kanssa voi käydä ikäviä juttuja. Jos se pääsee esim. sujahtamaan kokonaan sisään, niin harvemmin sitä sieltä saa pois ilman leikkausta. Eli varovaisuutta leikkeihin!

    Mutta kiitokset erittäin piristävästä blogista, kiva lukea näistä teidän touhuista ja kokeiluista :)

    VastaaPoista
  7. Kateeksi käy miestäsi!

    VastaaPoista